Poslovi Službe obavljat će se bez odsjeka.
U okviru ove službe vrše se slijedeći poslovi i zadaci:
- Poslovi pisarnice, prijemne kancelarije i arhive;
- personalni i kadrovski poslovi za službe uprave;
- uspostava i vodenje evidencije o ljudskim resursima i evidencije zaposlenih po raznim osnovama;
- poslovi po osnovu radnih odnosa vezano za ostvarivanje prava državnih službenika i namještenika iz PIO i ZO;
- poslovi vođenja matičnih knjiga;
- poslovi pružanja pomoći u rješavanju statusnih pitanja u radu mjesnih zajednica;
- vodi registar mjesnih zajednica;
- koordinira poslovima razvoja mjesnih zajednica i pružanja stručne pomoći na poslovima i aktivnostima koji se u tom cilju vode, organizuje javne rasprave i slično;
- koordinira sve aktivnosti iz nadležnosti službe na području mjesnih zajednica, preko organa mjesnih zajednica;
- administriranje i održavanje kompletnog informacionog sistema Grada;
- poslovi planiranja, realizacije i održavanja baza podataka za Gradske službe;
- poslovi planiranja informacionih sistema i tehnologija;
- poslovi planiranja, organizacije i praćenja obuka i stručnog usavršavanja korisnika informacionog sistema i tehnologija;
- poslovi planiranja i izrade aplikacija iz oblasti administrativnih poslova;
- poslovi administriranja i održavanja Internet i facebook stranice Grada;
- poslovi backupa-elektronskog snimanja podataka;
- vodi opći birački spisak;
- poslovi pružanja pravne pomoći i izrade normativnih akata za Gradske službe;
- poslovi unutrašnje i spoljnje dostave pošte i predmeta;
- poslovi arhive;
- poslovi fizičkog obezbjeđenja objekta, uspostavljanje telefonskih veza, centralnog grijanja, nabavke kancelarijskog i drugog materijala;
- poslovi održavanja higijene službenih prostorija;
- održavanje i upotreba voznog parka;
- održavanje zgrada Grada;
- kurirski poslovi;
- poslovi sitnih opravki u prostorijama Gradskih službi;
- drugi, zajednički poslovi Gradskih službi;
- obavlja i druge poslove koji joj se stave u nadležnost zakonima, odlukama Gradskog vijeća i gradonačelnika.
Registar administrativnih procedura službe:
- 05_1 Izdavanje izvoda i uvjerenja iz Matičnih Knjiga.pdf
- 05_2 Priznanje očinstva.pdf
- 05_3 Upis novorođenog djeteta u matičnu knjigu rođenih.pdf
Obrasci službe:
- 05_2 Zahtjev za upis činjenice rođenja u MKR s konstatacijom državljanstva BiH i FBiH
- 05_9 Obrazac zahtjeva za prijavu za sklapanje braka.doc
- 05_17 Izjava o članovima zajedničkog domaćinstva.doc
- 05_16 Obrazac zahtjeva za izdavanje predmeta iz arhive.doc
- Izjava o zamjeni slova kod roditelja djeteta.doc
Odluke, pravilnici, obrasci i sl. potrebne za rad službe:
- Odluka o javnim raspravama u općini Srebrenik
- Odluka o administrativnim taksama i tarifi općinskih administrativnih taksi (prečišćen tekst)
- Obrazac godinjeg izvještaja o utrošku.pdf
- Udruženja (osim boračkih) Obrazac godišnjeg izvještaja o utrošku.doc
- Spisak predsjednika MZ-a na području Grada Srebrenika u 2021. godini
- Spisak predsjednika MZ-a na području Grada Srebrenika u 2022. godini
Pomoćnik gradonačelnika-Šef službe: Nedim Mujčinović, dipl.ing.el.
Kontakt telefon/fax : 035 369-162 (centrala) i 035 366-405
Adresa Službe: Ul. Varoških polja b.b. 75350 Srebrenik.
E-mail službe: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
E-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.